Nauji skaitmeniniai įrankiai – pagalba ne tik specialiųjų ugdymo poreikių turinčių vaikų mokytojams

Grįžti į straipsnį

Pilietiškas

Pilietiškas portretas
Och! Vaikas išmoksta skaityti tik skaitydamas, o rašyti, tik rašydamas, kalbėti- tik "gyvai" kalbėdamas! Kito kelio nėra! Priešingu atveju, vaiko specialieji ugdymosi poreikiai tik didėja! Pagalvokite, kaip veikia smegenys, kai vaikas spalvina, piešia, rašo ir kaip veikua jos, kai vaikas pirštu luečia ekraną ir ekrane juda vaizdas? Tada ir kalbėdste apie IT kitaip!

Ir kodėl švaistymas tęsiamas?

Ir kodėl švaistymas tęsiamas? portretas
Tos skaitmeninės priemonės sukurtos 20 amžiaus viduryje. Jomis galu naudotis bet kas. Mokytojai taip pat. Kam konferencija? Kad plaukų pinigus? Kam platforma? Visi tie būdai susikurti mokymo turinį pačiai mokytojai ar mokinio globėjams, pačiam mokiniui yra laisvai prieinami. Jų visiškai neverta sudėti į vieną platformą. Nes jie nuolat tobulinami, sukuria vis naujų. Ar dabar tai platformai imsite be gali EK finansavimą? Kad koks idiotukas apiformintas tos platformos administratoriumi už solidžią algą imtų nuo kiekvienos mokytojos ar jos direktoriaus gryną pinigąuž aptarnavimą? Vieną kartą baikite šitą korupciją. Bet kuri normali mokytoja laisvai jungiasi prie bet kurio naujausio įrankio ir viskas. Ten nėra nė ko mokytis. Instrukcijos lengvai suprantamas. Ir mokinys su negalia gali tai daryti pats. Yra ir su silpnesnių protinių gebėjimų asmenims sukurta. Koks čia vėl kolūkis?Visi darys tą patį ir vienodai? Visas pasaulis perėjo prie individualių paslaugų. Nebėra kolchozų,partijos kursų

Galerijos

Daugiau straipsnių