- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dizainerė Karina Panina kartu su populiariausia šalies loterija „Teleloto“ pristato drabužių kolekciją „Kai pasiseks – pasakysiu“. Ši kolekcija gegužės 26, 27 dienomis buvo demonstruojama ir didžiausiame Lietuvos mados festivalyje „Mados infekcija“.
Kolekcijos autorė Karina Panina – Vilniaus dailės akademijos bakalaurantė, jau turėjusi galimybę bendradarbiauti su tokiais patyrusiais Lietuvos kūrėjais kaip Agnė Kuzmickaitė bei rengusi būrį šalies įžymybių, tokių kaip Monika Liu ar Monika Linkytė. Taip pat jaunoji dizainerė nevengia nestandartinių kūrybinių sprendimų – pavyzdžiui, yra kūrusi kostiumus kompiuteriniam žaidimui.
Iki dizaino studijų, Karina gilinosi į filosofiją. Todėl ir dabar ruošdama kolekcijas pirmiausia dėmesį skiria minčių laukui ir tik jį išnagrinėjusi kuria mintis atliepiantį objektą.
U. Gimžauskaitės nuotr.
„Kolekcijos „Kai pasiseks – pasakysiu“ idėja gimė perskaičius Samuelio Becketto pjesę „Belaukiant Godo“. Šioje pjesėje kalbama apie tai, jog žmogus nuolat laukia, – be įvairių kitų dalykų, ir sėkmės. Šis procesas man pasirodė panašus į loteriją. Joje dalyvaudamas kiekvienas taip pat išgyvename sėkmė laukimą“, – aiškina K. Panina.
Kaip pagrindinį kolekcijos akcentą dizainerė pasirinko „Teleloto“ bilietą. Tokį sprendimą mergina grindžia atpažįstamumu ir asmeniniais sentimentais.
U. Gimžauskaitės nuotr.
„Loterijas Lietuvoje daugelis tapatina būtent su „Teleloto“. O man asmeniškai šios loterijos bilietai asocijuojasi su ilgesį keliančiu vaikystės periodu, kai močiutės bei tetos jų dovanodavo per šventes ir visa šeima sėsdavome braukyti. Laimėjus kelis litus, ištikdavo didelis džiaugsmas, nes galėdavai nusipirkti kokį saldumyną. Bet vis tik didžiausias laimėjimas, kurį man atnešė ši loterija – tai galimybė bendradarbiauti kuriant“, – tvirtina kolekcijos „Kai pasiseks – pasakysiu“ autorė.
Nestandartine partneryste džiaugiasi ir „Teleloto“ organizuojančios įmonės „Olifėja“ rinkodaros vadovė Renata Mozuraitė. Ji teigia, jog kolekcija – tai visai naujas žvilgsnis į beveik tris dešimtmečius skaičiuojančią loteriją.
U. Gimžauskaitės nuotr.
„Karina leido „Teleloto“ bilietui išgyventi renesansą – suteikė jam naują formą, priminė jį primiršusiems, pristatė nepažinusiems, o svarbiausia – įkvėpė ir mus pačius ieškoti naujų būdų, kaip unikaliai priminti apie šią Lietuvoje unikalią loteriją. Todėl planuojame išleisti ir dėvimos „Teleloto“ atributikos liniją visiems“, – prasitaria R. Mozuraitė.
Progą gyvai išvysti kolekciją „Kai pasiseks – pasakysiu“ turėjo visi, praėjusią savaitę apsilankę renginyje „Mados infekcija“. Planuojama, jog toliau kolekcijos elementai bus naudojami „Teleloto“ laidoje, pristatomi Klaipėdos mados savaitėje, taip pat – skaitmeniniu formatu – užsienio konkursuose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Megadieniai – nuolaidos ir pramogos „Megoje“!1
Bateliai ir rankinė? Akiniai nuo saulės ir maudymosi kostiumėlis? Kvepalai? Stalo žaidimas? O gal žiedas su deimantu? Kiek žmonių, tiek gali būti skirtingų norų ir pirkinių, todėl kiekvieną gegužę prekybos ir laisvalaikio centras „Mega&ldq...
-
Š. Tarutis: baikime gąsdinti – kaip įtampa veikia išties „karštų“ pasaulio taškų būsto rinkas
Pastaruoju metu net būsto rinkos apžvalgos pradedamos nuo karo grėsmės aspekto, lyg ta grėsmė būtų atsiradusi ką tik ir tapusi neišvengiama. Strateginės komunikacijos, psichologinių operacijų ir kovos su propaganda ekspertai vienbalsiai sako...
-
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl verslų, susijusių su Rusija, šalinimo iš pirkimų
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl parlamentarų pradėtų svarstyti pataisų, kuriomis iš valstybinių viešųjų pirkimų siūloma eliminuoti verslus, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai remia agresiją prieš Ukrainą – veik...
-
Vilniaus Konstitucijos prospekte įsikurs Šiaulių bankas4
„Right Bank Development Fund“ plėtojamas verslo centras sostinės Konstitucijos pr. 14A pildosi būsimais nuomininkais. Nors pastato statybas planuojama baigti kitų metų pabaigoje, jau sudarytas pirmasis nuomos sandoris su didžiausiu lietuvi&sc...
-
Dubajuje „Huawei“ pristatė naujus inovatyvius produktus: dėmesys dizainui ir sveikatos stebėjimui
Gegužės 7 dieną Dubajuje vykusiame „Huawei“ inovatyvių produktų pristatymo renginyje bendrovė pristatė naujausius garso, išmaniųjų biurų ir dėvimųjų įrenginių gaminius, įskaitant naujus laikrodžius „Huawei Watch Fit 3&...
-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje....
-
„Spalvotas betonas“: iš betono galime pagaminti bet ką1
„Pradėjome nuo grindų liejimo, o dabar iš betono galime padaryti beveik bet ką. Dar nebuvo taip, kad klientui pasakytume negalintys įgyvendinti jo užsakymo“, – sako mažosios bendrijos „Spalvotas betonas“ gamybos vadov...
-
Kauno technikos kolegija – tradiciškai tarp lyderių6
Naujausiame žurnalo „Reitingai“ atliktame nacionaliniame švietimo ir aukštojo mokslo institucijų reitinge Kauno technikos kolegija (KTK) išlieka tarp geriausiųjų Lietuvos kolegijų. ...
-
Aukcione parduos Kauno istorinį pastatą greta Soboro – suma įspūdinga23
Turto bankas trečiadienį pranešė už 1,7 mln. eurų pradinę kainą ketinantis parduoti Kaune, Laisvės alėjoje, esantį administracinį pastatą, kuriame anksčiau buvo įsikūręs policijos komisariatas. ...
-
„Litexpo“ 2022-aisiais patirtą nuostolį pernai keitė 657 tūkst. eurų pelnas
Valstybės valdomo parodų ir kongresų centro „Litexpo“ grynasis pelnas pernai siekė 657 tūkst. eurų, kai 2022 metais centras patyrė 783 tūkst. eurų nuostolį. ...