- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
Tradicinių „Gazo terapijų“ ir priešsezoninių treniruočių metu, atnaujintus Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasos posūkius išmėginę sportininkai neslėpė nuostabos ir džiaugsmo, kad iki pirmųjų šio sezono lenktynių liko visai nedaug: renginys jau šį savaitgalį, gegužės 11-12 dienomis. Tai – „Baltic Motorcyclists Association“ ir „Navas Racing Club“ organizuojamo „BalticSuperbike“ (BSBK) čempionato pirmasis etapas: „Navas racing club trackday and BMA BSBK Championship round 1 – Kauno taurei laimėti“. Tai Kauno miesto savivaldybės lėšomis finansuojamas renginys, organizuojamas „Iniciatyvos Kaunui“ – Kauno miesto savivaldybės programos pagrindu.
„Net neabejojame, kad renginyje dalyvaus gausybė daugiau ar mažiau patyrusių sportininkų bei entuziastų, norinčių išmėginti mūsų visų mylimą „Nemuno žiedo“ trasą. Ypatingai – kai jau tie motociklistai, kurie turėjo galimybę apsukti bent porą ratų, mato pagerėjimą“, – sakė vienas iš organizatorių, „Navas Racing Club“ vadovas Linas Navickas.
Organizatorių nuotr.
Šeštadienis – treniruotėms, sekmadienis – varžyboms
Organizatoriai pabrėžia, kad visi jų organizuojami renginiai – subalansuoti tiek jau patyrusiems sportininkams, tiek pradedantiems. Ne išimtis ir šį savaitgalį organizuojamos Kauno taurei laimėti skirtos varžybos. Šeštadienio „Trackday“ treniruotėje galės dalyvauti visi motociklininkai, turintys pilną ekipiruotę (nugaros apsauga – būtina) bei tvarkingą motociklą. Na, o sekmadienis orientuotas į kiek daugiau patyrusius sportininkus.
Organizatorių nuotr.
Siekdami užtikrinti renginio saugumą ir leisti dalyviams maksimaliai pasidžiaugti naujuoju asfaltu, visi norintys važiuoti grupuojami pagal tai, kaip greitai sugeba apvažiuoti ratą trasoje bei pagal turimus įgūdžius: „A“ – velniškai greiti; „B“ – greiti; „C“ – pažengę; „D“ – naujokai.
Organizatorių nuotr.
Pirmieji trasoje pasirodys naujokai: jų pirmoji grupė startuoja 10 val. ryto, juos nuo 10.15 val. keis greitesni ir labiau patyrę motociklininkai, nuo 10.30 val. laukia greitų sportininkų važiavimas ir, galiausiai, nuo 10.45 val. trasoje pirmuosius savo ratus galės sukti itin greiti dalyviai. Važiavimai planuojami iki pat 18 val.
Sekmadienio varžybose pasirodys net 13 skirtingų klasių dalyvių. „Dalyviai turėtų nepamiršti, kad šalia asmeninių jų įskaitų ir pasiekimų, skaičiuojami ir komandiniai taškai, kurie sumuojami ir įtraukiami į turnyrinę lentelę. Pernai turėjome apie 20 komandų, vienijančių gausybę sportininkų – panašių skaičių tikimės ir šiemet“, – apie čempionatą pasakojo „Baltic Motorcyclists Association“ prezidentas Vidas Stankevičius.
Organizatorių nuotr.
Jau į varžybas, skirtas Kauno taurei laimėti, užsiregistravo 14 komandų ne tik iš Lietuvos, bet ir kaimyninių valstybių. „Na, taip jau yra, kad daugelis, planuodamas savaitgalį, žiūri ne tik į savo asmeninį užimtumo kalendorių, bet ir į dangų arba į orų prognozę. Paprastai mums pasiseka, panašu, kad meldžiamės tam, kam reikia“, – juokėsi L. Navickas.
Organizatorių nuotr.
„Visad investuojame ne tik į renginių saugumą, bet ir į dalyvių motyvaciją, norą lakstyti trasoje, o ne gatvėse. Tad norime padėkoti visiems, be kurių mūsų renginiai nebūtų tokie smagūs: tai ir ilgamečiai mūsų partneriai „ARV Auto“, ir „Bikeparts.lt“, „Litchema“, „SPIDI“, Dynami:t Energy Drink“, „TG Group“, „Vimota“, MotoBaysport“, „Bauen“, „GT Servis“. Varžybų neįsivaizduojame ir be nepakeičiamo teisėjų klubo „Startas“. Tikime, kad pirmosios šio sezono varžybos bus išties smagios, užkuriančios visą sezoną“, – sakė „Navas Racing Club“ vadovas.
Dalyviai varžybose gali dalyvauti „Street-street“, „Street-superbike600“, „Street-superbike1000“, „Super-Street“, „C600“, „C1000“, „B600“, „B1000“, „Supersport“, „Superbike“, „MiniGP100“, „Supersport300“ ir „BMA Senior TT“ įskaitose. Šiame renginyje pirmą kartą bus galima išvysti ir „Supersport300“ klasės važiavimą didžiuoju trasos ratu. Šios įskaitos dalyviai – jau ketvirtus metus besitreniruojantys „Navas Racing School“ vaikai, šiemet jau persėdę ant galingesnių motociklų.
Organizatorių nuotr.
Daugiau apie renginius, klases, techninius reikalavimusi visa informacija dalyviams – nrc.lt.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Klaipėdos senamiestyje – įspūdingas istorinių automobilių šou2
Klaipėdos senamiestyje šiandieną šurmuliuoja automobilių mėgėjai. Istorinių automobilių muziejaus „Memel Automuseum“ atidarymo proga senamiestyje vyksta senovinių automobilių paradas. ...
-
Baikerių paradas: Kaunas prisipildė motociklų gausmo51
Šeštadienį Rotušės aikštė, o paskui ir visas miestas trumpam prisipildė motociklų gausmo. ...
-
Avarijos riziką lemia ir variklio tūris1
Neseniai vairuotojo pažymėjimą įgijusiems vairuotojams dažnai patariama rinktis automobilį su silpnesniu varikliu, nes jį bus lengviau vairuoti. Vis dėlto galingesni automobiliai yra daug lengviau valdomi ir pasižymi geresne stabdžių sistema. ...
-
Įmonių parkas: nuo kuklių „Dacia“ iki „Ferrari“
Nepaisant pastaraisiais metais griaudėjusių skandalų dėl išlaidavimo, Lietuvos bendrovės vis dar nevengia pirkti prabangių automobilių. Jų garažuose stovi brangiausi „Porsche“ modeliai ar netgi prašmatnieji „Ferrari&ldq...
-
Keleivių vežėjai stengiasi, bet rūpesčių vis dar per akis
Pastaruoju metu šalies keleivių vežėjai įsigijo per 40 tolimojo susisiekimo autobusų, pritaikytų žmonėms su individualiais poreikiais. Tačiau infrastruktūros pokyčiai – ne visada vežėjų kompetencija. ...
-
Prie vairo – geriau basomis nei su šlepetėmis3
Eismo nelaimės įvyksta dėl prastų oro sąlygų, prie vairo sėdinčio asmens neatidumo, o kartais ir dėl transporto priemonės techninio gedimo. Tačiau incidento priežastimi gali tapti ir netinkamai pasirinkta vairuotojo avalynė. ...
-
Sakai, vabzdžiai ir paukščiai: ne visi žino, kokią didelę žalą jie daro automobiliui4
Įvairūs nešvarumai, o ypač musės gali pridaryti žalos automobiliais šiltuoju metų laiku. Apie galimą žalą LNK reportaže pasakojo specialistas Vytautas Danius. ...
-
Ypatingos lenktynės: lyg įvažiuotum į laiko tunelį ir staiga išvažiuotum 1912 metais
Savaitgalį Argentinos sostinėje ir už miesto buvo galima pamatyti tikras automobilių legendas – čia buvo surengta prieš 118 metų įvykusių pirmųjų Argentinoje autolenktynių inscenizacija. Dalyvauti galėjo tik tie automobiliai, kurie buv...
-
Seimas nepritarė siūlymui iš aplinkosaugininkų atimti teisę dėl taršos tikrinti lengvuosius automobilius5
Seimas nepritarė parlamentaro socialdemokrato Lino Jonausko iniciatyvai iš aplinkosaugininkų atimti teisę dėl taršos tikrinti lengvuosius automobilius ir panaikinti privalomosios techninės apžiūros dokumentų galiojimą. ...
-
Vairuotojai, dėmesio! Pilies žiedo eismo schema padės orientuotis35
Kauno miesto savivaldybė praėjusią savaitę Pilies žiede pakeitė eismo organizavimo tvarką. Dabar važiuojant Jonavos gatve nuo pilies nebegalima įsukti į žiedą. ...